I'm moving!!!!

Hej bloggen!
Den 31 januari i år, nästan precis 9 månader sedan skrev jag såhär: "Men jag SKA flytta hemifrån i år! Jag känner det i hela kroppen att jag bara vill bli självständig!"
Och vet ni vad, det kommer hända! Jag har fått kontrakt på en studentlägenhet på Blodstensvägen i Eriksberg! Så den 1 december flyttar jag och Simon ihop! :D Det är 2 rum och kök på 55kvm, kommer bli hur bra som helst! OCH jag kommer ha 15 minuter till skolan med buss, jag kommer t.o.m kunna cykla... Känns så overkligt! :D Har velat flytta hemifrån sen jag va typ 17 så det är fan på tiden! Har redan börjat skriva packlista och vad som behövs köpas, och det är en del kan jag säga :P Jag har ju interesseanmält lägenheter sen början på september och gått vidare varenda gång men aldrig fått nått men nuså! Fick mailet i torsdags och skrev på kontraktet igår.
 
Men vad har jag gjort idag då, jo jag har en hemtenta som ska in på fredag som ska vara 15.000 tecken, typ 4,5 sida, så jag gick upp klockan 10 imorse, åt frukost, och förutom en promenad klockan 13 så har jag suttit och skrivit hela dagen tills för kanske en halvtimme sen, fick ihop lite över 1,5 sida...Men då ska man tänka på att jag måste kolla upp ALLT jag skriver i boken, artiklar eller powerpoints. Så medans vissa har höstlov så sitter jag hemma i sängen med dator och massa jävla papper och skriver, och dagarna kommer nog se ut såhär tills på fredag. Ångrar att jag inte hängt med så mycket detta moment i skolan, får ångra det nu, så nästa moment, då jävlar ska det sitta som sten! 
 
På lördag ska jag på halloween-fest och det var riktigt länge sen jag var utklädd så det ska bli riktigt kul och jag vet precis vad jag ska klä ut mig till, bestämmde det för ett tag sen, kommer nog upp bilder här sen :)
 
 
Herregud vad jag blivit dålig med bilder till bloggen, tar typ de som ligger i mobilen.. :-/