2016-06-25

Antar att det är dax att uppdatera lite här :)
 
Det första jag kommer att tänka på att skriva om är mitt utbyte i höst. Den senaste tiden har jag haft sådan ångest över den och tanken "jag vill inte!" har dykt upp i mitt huvud så många gånger. Mycket av det har att göra med att jag har skjutut upp att fixa boende i England, vilket jag hela tiden har gått och tänkt på och bara haft katastroftankar kring det, att jag inte kommer kunna fixa boende, jag kommer inte kunna åka dit etc. Men förra veckan tog jag arslet ur vagnen och sökte boende på campus och jag fick mail dagen efter om att jag fick mitt förstahandsval! Så jag kommer bo i University village, en by precis utanför universitetsområdet där alla hus består av studentbostäder och korridorer. Jag ska bo i en korridor i ett rum med egen toalett (score!) och delat kök. Så nu när det är fixat så är det som att en stor jävla betongklump har lyfts från mina axlar och jag är så exalterad på att få åka dit och leva studentlivet i England i 3 månader :D.
 
Bilder från skolans hemsida som visar hur det ser ut där jag ska bo.
 
Annars då? Just nu försöker jag bara njuta av att det är sommar, spenderar så mycket tid med pojkvännen som det går. Jag vet att det kanske låter tidigt, vi har varit ihop i lite över 2 månader. Men jag kan redan säga att jag älskar den människan. Det finns ingen annan som jag känner mig så bekväm med som han, han får mig att må så otroligt bra! Längtar tills jag kommer tillbaka från England för då har vi planerat att flytta ihop i min lägenhet♥
 
Livet känns så sjukt bra just nu, har så mycket att se fram emot :)