Fan fan fan

Fy vilken jävla skitdag det var igår. Sov 2 timmar på natten, var i skolan vid halv 10. När jag var klar och skulle gå och hämta cykeln för att åka hem och sova så ringde jag upp lillebror som hade ringt när jag var på möte med min grupp om B-uppsatsen. Morfar har varit sjuk ett tag och lades in på hospice förra veckan, fick beskedet då av lillebror att morfar gick bort igår morse :(
Jag träffade honom för 3 veckor sedan på sjukhuset, då gick det knappt att prata med honom och vi fick reda på att det inte fanns något att göra :(
 
Jag åkte hem och sov, vaknade vid halv 4 och då kom pappa och hämta mig för skulle åka hem till honom för att han fyllde år. Ingen vidare munter födelsedag precis.
 
Så nu försöker jag bara förstå vad det är som har hänt, att jag inte längre har någon morfar :(
Vill bara åka och vara med mormor men har en jävla B-uppsats jag måste skriva...
Fan för cancer säger jag bara! 
 
#1 - jessica

beklagar viktoria! :( <3

#2 - Viktorian

<3 <3