En liten lista om mig

 
På restaurangen
Har oftast kollat hela menyn på internet tidigare på dagen och redan bestämt mig eftersom jag aldrig annars hinner välja innan kyparen kommer. Älskar att äta på restaurang och äter tills det är slut, och blir lite besviken när jag är mätt för vill ha meeer!
 

På nattklubben
Beror på hur mycket jag druckit, men är jag full och på bra humör köper jag en redbull vodka när jag kommer dit för kommer aldrig på någon annan drink, sen vill jag bara dansa hela natten.

I klädbutiker
Vill jag vara själv så jag kan gå runt och kolla på ALLT. Går även alltid först till kläderna som är på rea. #student

På flygplan
Vill jag sitta vid fönstret för att jag älskar utsikten, så sitter mest och tittar ut och lyssnar på podcast/musik.

På café
Beställer jag laktosfri chailatte och morotskaka. Tycker om att gå på café själv och med sällskap.

I skolan (tar grundskolan nu)
Räckte jag aldrig upp handen, grät varje vecka över matteläxorna som jag aldrig förstod (ett under att jag inte fick IG i matte), var rädd för niorna tills man själv började nian, åt aldrig potatisen på lunchen, hatade alla ämnen utom bild. 

I ett förhållande
Det är så olika beroende på hur jag mår. Mår jag bra är jag ingen behövande människa som låter min partner ha sitt space för jag behöver mitt (dvs man behöver inte umgås 24/7). Mår jag dåligt vill jag bara vara i dens famn dygnet runt. 

I matbutiken
Kan jag gå runt hur länge som helst, älskar att laga mat så vill testa allt möjligt, men oftast köper jag det gamla vanliga.

På morgonen
Måste jag ha minst 3 larm för att garanterat komma upp i tid. Varje morgon är en kamp för att komma upp ur sängen för just då är det den bästa platsen på planeten. På helger ställer jag ett larm vid 11-12 för säkerhets skull, men det händer ofta att jag bara stänger av och fortsätter sova vilket resulterar i att jag vänder på dygnet i princip varje helg...

På kvällen
Är jag som mest kreativ och pigg, det är även oftast då jag får ro för att sätta mig och plugga. Dock spenderar jag den oftast med att kolla på en av de 10000 serier ag följer.

På bussen
Måste jag lyssna på podcast/musik och sitter helst ganska långt bak vid fönstret.

På jobbet
Gör det jag ska och försöker att inte kolla på klockan allt för ofta. 

Just nu
Är jag stressad över skolan, har hemlängtan och ser fram emot framtiden.

 

Hittade listan här!