Sen sist

Hej!
 
Måndag igen då. Jag har bara föreläsningar på tisdagar och torsdagar så får en lugn start på veckan. Fick en hemtenta idag som ska lämnas in nästa fredag så ska börja plugga till den idag. Vanligtvis brukar vi bara ha en vecka på oss at skriva tentor men nu är det nästan 2, riktigt najs :D 
 
Ja vad har hänt sen sist då? Jag har börjat äta vitaminer varje dag. Järntabletter, D-vitamin och Rosenrot, som tydligen ska vara bra mot trötthet. Och jag känner faktiskt resultat! Har inte alls lika svårt att komma upp på mornarna :D Dock finns ångesten kvar men det får jag jobba med på andra sätt.
 
 
Jag har även lyckats kirra ett extrajobb! Ska utmana min osociala sida och jobba som butiksdemonstratör, kommer b.la vara en sån som står och tillreder smakprover i butiker mm. Det är ett perfekt jobb för jag behöver bara anmäla mig för jobb när jag kan, så har jag en tenta så behöver jag inte jobba. Himla bra :D Har intro den 24e så sen kan jag börja jobba när jag kan :) 
 
Har även blivit sambo med min älskade pojkvän! Han flyttade in i lördags och det är fortfarande lite kaos i lägenheten för ingen av oss orkade ta tag i flyttlådorna igår x)