De senaste dagarna

Söndag
I söndags gick jag upp kl 8 efter kanske 4 timmars sömn, begav mig mot Engelska parken där jag coh några kursare skulle ha en speldag! Vi spelade Game of thrones-brädspelet. Jag som aldrig spelat invecklade brädspel blev himla förvirrad i början med alla regler, för det gäller att tänka taktiskt och man ska försöka ta över städer och kriga mot varandra etc. Vid lunch beställde vi onlinepizza och sen spelade vi fram till 19-tiden. En omgång tog nästan 8 timmar. Man märkte hur trötta alla var i slutet och ingen orkade bry sig om att vinna längre 😄
 
 
Måndag
Hände inte mycket i måndags. Sov dåligt den natten så var sjukt trött hela måndagen. Fick tidigt CSN så gick ner på stan för att köpa lite födelsedagspresenter och så. Hade rep med samban på kvällen. Det börjar kännas riktigt bra nu och jag följer lätt med i rytmen. Det är bara när det kommer nya "special"-saker man ska göra som det blir helt tomt i huvudet ibland och man står där som ett frågetecken, men det är ju därför vi övar! 
 
Tisdag
Ska ha en presentation av min uppsats på fredag, så satt hela dagen och jobbade på en powerpoint. På kvällen skulle vi fira Andreas syster som fyller 19 nu i veckan, så vi åt på Koh Phangan här i Uppsala. Har varit sugen på thaimat länge så det var himla najs! Jag tog en nudelvok med scampi, och cheesecake till efterrrätt, sjukt gott! Efter det gick vi hem och planerade lite inför flytt, sen somnade vi.
 
Idag ska jag fortsätta jobba med presentationen. Powerpointen är nästan klar, men själva presentationen ska vara 10-15 minuter lång så måste ju få ihop en text också. Jag kommer ju aldrig ihåg allt jag ska säga så typ alla mina presentationer jag haft på unversitetet har jag stått och läst rakt av från ett papper. Dåligt, men jag HATAR att stå framför folk och prata, så då får pappret med texten jag håller framför mig vara en skyddsbarriär mellan mig och åskådarna. 
Idag fyller även min storebror år! Hade nog aldrig kunnat be om en bättre bror! Världens snällaste som alltid ställer upp 💗 
 
Bye!
 
#1 - Jessica

Så himla häftigt att du tränar trummor! 😀