Semestern so far

15 Juli: Andreas fyllde 30! Jag gick upp tidigt och fixade frukost med Bananpannkakor, croissanter och tårta! Slog till stort på presenter. Han fick ett ölbryggningskit, fin olivolja från Lännabruk, cigarrer och en humidor: en träask där man förvarar cigarrer så att dom inte torkar. 
Vi cyklade till badet. 
På kvällen hade jag bokat bord på Miss Voon! Första gången vi åt där och det var en hit! Vi tog avsmakningsmeny och allt var supergott! Här har vi sashimi. 
Jag tog en jättegod rabarberdrink. 
Hummertacos
Nån råbiffgrej

Avslutade med ett glas rosé på deras balkong. Men jävlarr vad varmt det var den dagen! 
17 Juli: Andreas familj ville fira honom så vi skulle äta på Bishops arms. Vi tog Lännakatten in till stan. Så mysigt! 
19 Juli: Tog en långpromenad på 8km.
20 juli: åkte in till Boländerna och handlade lite, b.la gummistövlar eftersom vi insåg att vi inte hade några och vi vill ut i skogen och plocka svamp/bär sen! Blev lunch på American Steakhouse Burgers. 
25 Juli: Var ute med mun SUP. Är så glad att jag köpte denna iår! Jag älskar ju vatten och att bara paddla ut och vara helt ensam ute på sjön är rena terapin. 
27 Juli: Vi hade tänkt åka ner på stan, men kände att det va för varmt för det så vi åkte till Gränby centrum istället. Jag köpte ett par shorts och smycken, Andreas köpte en klocka i 30årspresent till sig själv. Lunch/middag på O'learys. 
Eftersom det ska vara skitväder den kommande veckan passade jag på att ta en kvällstur på SUPen.