What the fuck-face!



Detta är min första Chai-Latte ever! Den va äcklig xD Hade ju aldrig druckit en sån och igår när jag va med tjejerna och fika så va det två som köpte jag en och tänkte "What the hell jag testar" drack typ halva sen blev de äckligt..va aldelles för sött...30 spänn åt fanders xD

Sen stack vi till ICA och Malin och Sandra köpte öl..sen bar det av till Subway och sen hem till Malin där vi kolla på filmen "Funny Games". Sen va jag tvungen att dra hem för som alla har märkt så va det ju snökaos igår och det va oplogat på våran väg. Så jag tog bussen hem till mormor o morfar och vänta på att mamma skulle komma.  Och idag trodde vi att bussarna skulle va inställda så det vart ingen skola idag :)


Btw..NU har jag äntligen beställt New Moon- boxen! :) Hade ju redan beställt DVDn..sen kom det en box..så jag fick avbeställa DVDn och vänta på att pengarna skulle komma tillbaka till kontot så jag kunde beställa boxen.