Lets get lost

Jag har insett att min senaste kyss: Va för längesen 
Jag har insett att: Jag kan inte läsa eller skriva medans jag lyssnar på musik.
Jag har lärt mig: att det e jäääävligt dyrt att gå på krogen (visste iofs det innan, men nu har jag upplevt det :P )


Jag trodde aldrig att:
jag skulle kunna prata normalt efter att jag satt in tandställningen.
Jag lyssnar på: Låtarna på Eclipse soundtracket för första gången. Like it!
Jag pratar: konstigt just nu (tandställningen)
Jag tycker om: att stå ute på gräsmattan på sommaren, blunda och bara njuta
Jag avskyr när folk: tror att dom är bättre än alla andra (ja det syns!)
Min första bästavän: VJ
Kärlek är: det som får oss att fortsätta vilja leva.
Bästa tiden i mitt liv var: från när jag va bebis till 7 år kanske, man behövde inte
bry sig om nått, inga bekymmer!
Jag har missat: ett halvår av mitt liv... 
Om jag fick en sak i hela världen: pengar så jag slapp jobba och bara resa runt och SE världen!
Jag är: uttråkad dagdrömmare
När jag borstar tänderna: tar det tid
När jag lagar mat: blir det pasta,pannkakor,våfflor eller korv
Jag tänder på: roliga killar
Det sexigaste är: killparfym, vem tänder inte på det liksom :P
Jag är rädd för: mörker,spindlar,hundar
Den värsta känslan är: ensamhet..trust me I know 
Den bästa känslan är: Hakuna Matata
Jag är bäst på: baka kladdkaka och äpel&kanel muffins


Jag är sämst på:
matte!
Om jag var ett djur skulle jag vara:en fågel!
Jag kommer alltid att vara: för snäll för mitt eget bästa.
Det finaste som finns är: Solnedgångar och kattungar
I sommar: ska jag ta varje dag som den kommer!
Sist jag verkligen grät var: kommer inte ihåg
Jag kan: fota rätt bra
Jag kan inte: springa 1 km
När jag vill tänka: kan jag inte koncentrera mig på det jag vill tänka på
Min mobiltelefon är: röd
När jag vaknar på morgonen: vill jag fortsätta sova
Just nu tänker jag på: att mamma pratar med lillebror i köket
Bebisar är: söta när dom sover.


Idag har jag:
sovit till kl 13
Ikväll ska jag: försöka skriva klart svenska talet (kommer inte hända)
Imorgon kommer jag: dra till stan och fira VJ som fyller 18!
Jag vill verkligen: se hela världen!

Snodde denna av VIKTORIAN!