I dont care what anybody say!

Skoooolaaaaa. Ska ha Foto hela dan och jag hatar verkligen den uppgiften vi har nu! Ska typ fota såpaflaskor och en modell och göra nå reklam för såpan och "renlighet", eller nått. Har inte så stor koll, fast jag haft uppgiften i två veckor nu ;)
På torsdag fredag e det studiedag så då drar jag och några andra och åker Ålandsbåten och köper lite dricka ;) Sen kanske utgång på Fredag oxå :D Har inte vart ute på en helg och börjar få abstinens xD Plus saknar mina tjejor, känns som evigheter sen vi gjorde nått!
Btw...hörde på radion att några polska metreologer trodde att det ska bli den kallaste vinern på tusen år!! OMG SHOOT ME! Tror jag drar till Australien eller nått då xD
Mysigaste låten just nu:
Knocked up - Kings of leon
#1 - Haval B Aziz

Halloj, vad hittar du på för skojs?,Ciao

#2 - Viktoria

VA!!! KALLASTE VINTEEERN!!!!! DÖÖÖÖ!!