Sweeet!

ALOHA!
Igår möblera jag om i mitt rum och de blev asnajs! Flytta min säng där jag hade den för typ 10 år sen, så de kändes liite wierd, men de blev fan bättre än innan :D Har märkt att jag suger på att sätta upp saker rakt xD Syns på en anslagstavla och en lampa xD
Och nu har jag ÄNTLIGEN lämnat in bilderna till utställningen oxå! Tog en av dom igår kväll och de blir nog asbra :D
Skola mellan 11.30 till..ja när jag bestämmer mig för att gå för vi får dra när vi vill nu :) orkar inte ta mig till stationen just nu bara xD Jävla lat man e xD
Har ju fått urinvägsinfektion oxå, de va ju mindre trevligt! Men ska medicineras i 5 dagar så ska de förhoppningsvis va över :) Satt o drack citronjuice igår för det och fyyysatan så surt de va xD
Ska ut i helgen oxå!!! :D Aslänge sen sist! tror de va sista dagen innan lovet eller nått sånt jag va ute sist, så de e på tiden nu!
BYE!