Weekend

Fredag: Sket i skolan för pojkvännens säng var mycket skönare ;)
Lördag: Åkte in till stan och köpte IPHONEEEE!!! :D När jag kom hem och skulle starta den så märker jag att "Home-knappen" är helt CP! Så bestämmer mig för att åka in och byta first thing in the morning.
Söndag: Vaknar kl 09.00, somnar om i 20 minuter, går upp, väcker pappa och drar in till stan. Då säger dom att om jag inte öppnade mobilen i affärn så kan jag inte få en ny utan måste skicka den på service!
Asså jag blir så jävla förbannad! När man köper en trasig pryl så ska man väll för fan få en ny om de e fel på den från första början!!! Men nej, inte engligt Apples jävla regler. Så nu måste jag vänta i 10 ARBETSDAGAR!!! Fitta säger jag bara för blir så lack!
Åjusste, Feffe fyllde 20 idag oxå :D Så hade hela släkten här och fira honom med massa fika och världens chokladtårta som jag tog en tugga av för va så mätt redan xD. Fredrik kom oxå men va tvungen att åka hem igen :(
Nu måste jag verkligen plugga till Historiaprovet imorn, men är inte ett dugg sugen på det, för e välldigt trött efter bara ca 5 timmars sömn inatt :( Men men, ska försöka ta mig i kragen nu :P
Gonatt!
GRATTIS STOREBROR!!!! (nu kan du köpa ut åt mig ;)