Live for the weekend!

FREDAG: Praktik fram till kl 14. Drog hem och tänkte att jag skulle göra våfflor till middag, eftersom det var våffeldagen! Började göra smeten men märker att mjölken e slut. Och jag vettefan va det var med mig men jag tänkte "Äh, grädde e ju typ samma sak som mjölk, funkar säkert skitbra!" Tanken att det var vispgrädde och att jag skulle vispa smeten kom ju inte upp förrän det var försent och jag stog där med en stor klump i en skål. Så jag gav upp och gjorde sallad istället xD
Fick skjuts av brorsan till stan sen då det var dax för utgång! Förfest hos Chris, mötte upp en vilsen pojkvänn vid busshållplatsen och sen bar det av till Kalas! Ja sen då..kommer jag inte ihåg så mycket mer xD
Tror ja hade jävligt kul iaf och drog därifrån kl 00.50! :O Fredrik va jättetrött och jag kommer ihåg att jag ville stanna kvar men att det kommer komma fler gånger. Så vi köpte varsin hamburgare på Burger King och drog hem till honom.

LÖRDAG: Vaknade ganska tidigt och mådde så jävla illa! Vågade först inte gå upp för trodde jag skulle spy om jag gjorde det, men tillslut sprang jag till toan, satt där jättelänge och trodde jag skule spy närsomhelst men gjorde aldrig det. Tröttnade tillslut på att sitta där så la mig i sängen ist och bad Fredrik hämta en hink. Somnade om nästan direkt och vaknade kl 14.28! Mådde bättre då. Följde med och firade Fredriks kusin som fyllde 30. Fredrik och jag firade 6 månader :D ♥
Käkade Pizza när vi kom hem, fastän jag mådde illa hela dagen fick jag i mig hela pizzan (kebabpizza ofc! Min enda bakiscraving!)
Men jag säger då det, har ALDRIG vart så bakis i mitt liv! Var illamående och skakis hela dagen!

SÖNDAG: Vaknade halv ett och vi gjorde inget speciellt, mysde bara hela dagen. Tog bussen från örsundsbro kl 20.38, men den va typ 5 min försen så jag missade såklart min andra buss med typ 1 minut!
Fick sitta på stationen och glo i en timme. Kom tillslut hem kl 23.


Och smart som man e så hade man glömt ställa om väckarklockan till sommartid så det blev ju liite stressigt imorse!
#1 - Viktoria

Du missa inte så mycket, vi drog typ en halvtimme efter :p