Red red wine!

Inte hänt så mkt idag...vart ute och fotade dimman. Mest kollat på TV.

Imorn ska jag och mamma åka till Västerås. Av ingen speciell anledning egentligen. Vi ville bara åka iväg på en dagsutflykt och varken mamma eller jag har vart där så. Hoppas på en mysig dag :)
Tar nog med mig kameran också och hoppas på att få några bra bilder.
Har ÄNTLIGEn börjat få lite inspiration till att fota igen! Har inte vart mycket av det i sommar och höst.
Ska försöka ha kvar motivationen till att fota sen när det e kallt oxå, men har ju en ny underbar vinterjacka så det ska nog funka! :)

Har suttit och letat efter en röd halsduk ett tag nu, men hittar det ingenstans! Hitta en på HM förut men den va för smal. Vill ha en lång, bred, mysig och RÖD halsduk! Vet inte vart jag ska leta längre! Och sticka en själv e ju bara å glömma, har försöka sticka halsduk ett antal gånger men det har bara failat varje gång -.-
får kanske fråga farmor om hon kan sticka en ;)
Ge mig!!!