Halloj!

Det var längesen! Sen sist jag skrev så har jag börjat jobba på cafét på Arlanda. Det går bra och jag har lärt mig välldigt mycket och jag trivs ganska så bra faktiskt :)
Det är bara det att arbetstiderna har vart sämst så jag har inte kunnat sova hemma när jag jobbat, för här ute i skogen går det inga bussar den tiden jag behöver en så jag har sovit antingen hos Simon, mormor och morfar eller farmor och farfar, så har knappt haft tillgång till dator på två veckor. När jag jobbat så har jag antingen öppnat och då börjar jag kl 06.00, eller så har jag stängt och jobbar 14-22.  Jag va hemma förra helgen men tänkte inte på att blogga då. Då va jag på bio föresten och såg "Les misérables" och den va sjukt bra, iaf enligt mig som älskar musikaler, grät nästan hela tiden.
 
Den här helgen har jag också vart hemma, myst med pojkvännen, glott på melodifestivalen o.s.v. Idag va det fullt med folk härhemma som kom och firade lilla mig som faktiskt fyller 21 imorgon! Asså jag har haft så fullt upp de senaste veckorna att jag nästan glömt bort att jag fyller år... Men ska fira med familjen imorgon med att gå på restaurang :) I present har jag än så länge fått pengar och presentkort på jc och gina tricot, vilket passar välldigt bra för jag önskar mig inget speciellt egentligen, bättre att kunna köpa grejer själv ;)
 
Nästa vecka jobbar jag 9-17 varje dag vilket innebär att jag kan sova hemma hela veckan! Borta bra men hemma bäst asså! Vart sjukt drygt att bo i en resväska i två veckor.
 
Så nu vet ni lite om vad som har hänt i mitt liv den senaste tiden.
 
Bye♥