Grubblerier

Jag gör ingenting om dagarna och tiden går. Väntar på att få börja jobba nån gång, samtidigt som jag grubblar på vad jag vill göra med mitt liv. En del av mig vill bara ha ett jobb så jag kan flytta hemifrån och sen kunna göra vad jag vill, vill kunna resa! Har ett sånt sjukt behov av att resa! Vill utforska nya ställen, se nya saker, fotografera. Men så sitter man här, utan ett riktigt jobb, inga pengar...
En annan del av mig funderar på att flytta någonstans och börja plugga, men de utbildningar jag hittar som jag kan tänka mig är 3 år, vill inte plugga så länge, det är liksom gymnasiet en gång till....och jag har aldrig gillat skolan, gick egentligen bara dit för att jag va tvungen, så har ju ingen aning om jag kommer kunna ta en utbildning seriöst när jag aldrig gillat skolan förut...
Får panik för har så många drömmar och en syn på hur jag vill att mitt liv ska vara, men vet inte hur jag ska göra för att det ska bli så, känner mig så jävla instängd!
Och jag hatar att bo här, inte nära till nånting, fyller 21 om mindre än en månad och när man va liten så trodde man ju aldrig att man fortfarande skulle sitta hemma när man va 21! Har ju fan inte åstadkommit ett skit!
#1 - Gaymasen

Sv: Hm nej jag får kika runt lite till. Har frågat runt men inte hittat något. Vet att exempelvis Cervera har i Skövde men inte här i Gbg :)

#2 - jessica

exakt samma bild hade jag t'nkt att ta sist jag gick förbi där ;)

men måste säga att man känner igen känslan. Men har alltid haft i tanken att allt löser sig trotts att det känns väldigt långt borta!

#3 - jessica

exakt samma bild hade jag t'nkt att ta sist jag gick förbi där ;)

men måste säga att man känner igen känslan. Men har alltid haft i tanken att allt löser sig trotts att det känns väldigt långt borta!