13-11-13

Idag va jag in till stan som sagt, köpte en ny plattång:
 
Och en ny mössa:
 
Köpte lite annat också, b.la en flaska vin och en påse med blandat lakrits till pappa som sen farsdag-present.
När jag kom hem la jag mig i soffan och glodde på TV, pappa kom hem och undrarde om jag ville fixa middag, så det blev thaiwok med röd curry och det var riktigt gott :)
Nu är jag ensam hemma, men storebror kommer hem snart. 
 
Fick mitt schema för nästa vecka och jag jobbar bara tre dagar! Det är knappt nått folk på cafét just nu så då säljer vi mindre och får dra ner på timmar, jag som mest jobbar mellanpass drabbas väll mest för det är dom passen som försvinner...Men men, om man tänker på hur mycket jag jobbat sen i juli så är det bara skönt :)
 
 Imorgon hoppas jag på fint väder så jag kan sticka ut och fota lite, har vart alldeles för lite av det!
 
bye!