En lista bara sådär.

Vad är du rädd för?

Mörker, att inte ha råd med hyran, att bli gammal...

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

Utseendemässigt är det nog mina ögon, annars är jag välldigt nöjd över att jag klarat alla tentor än så länge!

Det roligaste jobbet du haft/har?

Ska jag vara ärlig så har jag hatat alla jobb jag haft, men det jag hatade minst var när jag städade på ett företag när jag gick i nian.

När grät du senast?

1 vecka sen typ.

När skrattade du senast?

Idag när Simon fes... xD

Vem åkte du bil med sist?

Farmor och farfar

Vem åt du mat med sist?

Simon

Vem sov du hos sist?

Storebror i hans tvåsittsoffa.

Vem sov hos dig sist?

En kompis sov över här efter en blöt kväll på stan xD

Vad var du rädd för när du var liten?

Ormar, spindlar, mörker, Skönheten och odjuret, min moster.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor?

Kommer ihåg att jag ville bli polis när jag gick i lekis, sen ville jag bli kassörska.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?

Aldrig.

Har du någonsin sportat?

Ja, spelade badminton ett tag. Aldrig tävlat i någon sport dock.

Någon du ser upp till?

Mamma kommer alltid vara min förebild.♥

Vad finns alltid i din handväska?

Plånbok, nycklar och tamponger.