Breaking down

 
 
Jag känner mig allt annat än på topp just nu. Kännt mig helt dränerad på energi i 3 dagar. Är inte sjuk eller så, bara så himla trött. I söndags kände jag mig så nere och vaknade med samma känsla dagen efter. Igår och idag hade jag föreläsning 10-12 och båda dagarna gick jag och la mig och sov när jag kom hem för kännde mig helt utmattad, drömt stressdrömmar om att jag tappar tänder. Är samtidigt superstressad då jag fick underkänt på första tentan så har omtenta om en vecka, det gick dåligt på tentan i fredags så oroar mig över om jag klarat det eller inte, och så måste jag skicka in en uppgift denna vecka baserad på kurslitteraturen som jag måste läsa samtidigt som jag måste plugga till omtentan. Sen ska jag på bal på lördag, fick hem klänningen igår men den var för stor så fick beställa ny så har riktigt dåligt med pengar just nu.
 
Vill bara gömma mig under en sten just nu och bara ge upp, har mått så bra senaste tiden men nu ska all skit komma på en gång.