Punkter

Tänker att jag vill skriva ett inlägg men vet inte riktigt om vad eller hur det ska bli sammanhängande, så jag skriver det jag har att säga i punktform istället
 
  • Just nu har jag ingenting planerat den kommande tiden, så jag har all tid i världen till att fokusera på min uppsats, men jag kan fan inte koncentrera mig! Får se om detta går vägen och om jag ens blir klar. Vissa dagar vill jag bara ge upp, andra dagar är jag fast besluten att jag ska bli klar. Time will tell...
  • Fan vad trött jag är på snön och kylan just nu.
  • Längtar SÅ mycket till flytten nu! Nu har det gått nästan en månad sen vi fick lägenheten, och då kändes det som en evighet kvar till 1a Mars, nu är det (bara) 24 dagar kvar! Fast nu när det gått ett tag börjar det kännas overkligt istället 😅 Vi orkar inte fixa ngt härhemma eftersom vi ändå ska flytta snart, så saker får stå framme tills dess som allt julpynt står i en IKEA-kasse i sovrummet för det känns onödigt att gå upp med den på vinden när den ändå ska ner igen om typ 3 veckor. 
  • Jag fyller 27 om en vecka! Iofs då blir jag typ alltid mentalt min nya ålder flera veckor innan jag fyller år, någon frågade mig förra veckan hur gammal jag är och jag känner mig redan som 27 så var påväg att säga det 😅 Har helt slutat med åldersnoja btw. Är ju himla onödigt att ha ångest över något man omöjligt kan ändra på, plus att när jag är 50 vill jag inte tänka tillbaka på migsjälv som tjugoåring och veta att jag tyckte att jag var gammal, när jag just nu är yngre än jag någonsin kommer vara igen.
  • Förra veckan hittade jag flera låtar som är sjukt bra som jag i vanlig ordning nu håller på att lyssna sönder. Tycker därför att ni också borde lyssna på bury a friend av Billie Eilish, Chlorine av Twenty One Pilots, Narcissistic Man av Plan Three, How to dance in time av Blue October och Forgive me friend av Smith & Tell.
  • Jag förtär sjukt mycket Youtube om dagarna och här blivit lite sugen på att börja vlogga på nått sätt, alltså inte bli en seriös youtuber, men filma och lägga upp här på bloggen någon gång då och då istället för att skriva ett inlägg. Får se om jag får tummen ur någon dag 😄
 
Bye!